torsdag 6. desember 2007

Seigmenn mekking!

Jeg har laget hjemmelagede seigmenn i dag...vel..ferdige er dem jo ikke, de skal bli riktig så stive og fine, og noen menn blir det heller ikke. tenker vi får safe og lager firkanter jeg! hihi! laget med appelsin og jordbærsmak foreløpig, de er rosa/røde og gule. i morgen skal jeg lage grønne eplesmakende og blå 'altmuligsmakende' seig-klumper!
åh, det blir så moro! skal legge ut ferdige resultat bilder også, trur dette kan bli riktig så bra småtteri-gaver!
planen er å mekke egene 'labels' til dem, og sette på clearbags.

Ellers er tanna mi fin igjen, så å si, kan jo spise på begge sider i munn! DET er stort alså. det har jeg ikke kunnet siden i sommer..og frisyre er fiksa også! blei kort jo! iallefall har jeg ikke vært så korthåra på mange år! bobbfrisyre blei det. med en del graderinger og uttynning av hår. har menger, shø!

I morgen kommer larvik fibernett og installerer fiber hos oss! det blir så braaaaaaa!
Blir digg med psycokjapp linje! og digital tv! kan sitte å oppdatere bloggen min på tv! haha!
og leie filmer er jo bare såååå genialt! bare ¨taste inn hvilken man vil se, koster 10 spenn, og filmen ligger der i 2-3 dager, så forsvinner den! slipper å tenke på å levere! diggbart!

I helga håper jeg å laget litt pepperkaker med barna, og montert pepperkakehuset vårt. satser på svigerinna mi vil væremed på sisitnevnte iallefall! så blir det tradisjon som i fjor!
Bare i år må jeg huske å ta bilder! herrigud, gjett hva jeg glemte i fjor liksom!

Fremdeles ingen snø:(:( det er så leit, for jeg ønsker meg sååå litt på bakken så julefeelinga kommer for fullt! hjalp litt med å sette ut ei stor lykt på trappa og se 'juletreet' mitt med lys på trappa og da, men..blir liksom myyye triveligere med litt hvitt, litt lysere nå i mørket! steinmørkt kl 17 jo!

I morgen håper jeg bambussokkene mine kommer! (sånne digge fra sockshop!)
guuuuuuuuuud de er ufattelig nydelige å ha på! for å reklamere litt da, så får man ALDRI svette bein eller tåfis med dem! (jeg trudde nemlig ikke på dette selv, før jeg testet mine..)
med mine vanlige bomullssokker så blir jeg klam og ekkel på beina på 1-2-3! men ikke disse alså.. og de er myyyke! kjempe myke! tilogmed rett fra tørkestativet! Kan absolutt anbefale dem iallefall!
du får dem hos http://www.fundies.no/
Som forøvrig har utrolig mye STILIG undertøy og slikt! LØP OG KJØP! (billige er dem og!)

6 kommentarer:

{ Kristina } sa...

For en flink baker du er blitt da, Trine. :) Send litt denne veien da. Her blir det bare baking av kakemenn.
Jeg er forresten veldig nyskjerrig på hvordan de seigemennene ser ut jeg da. Venter spent på bilder (sammen med bilder av den nye frisyren din).

Har forresten savna å fjase med deg i dag. Betyr det at vi fjaser for mye? :P

Beate sa...

Håper vi får se bilder av disse "seigmennene" dine ja. Og kanskje legger du ut en oppskrift også... :)

Ikke snø her heller, det varte vel i to dager sista gang den kom. Det er sånn her, bare slaps og drit.. Ønsker meg iallefall hvit jul!!

Trine sa...

hihi! ja vi fjaser mye! skal ta bilder av seig-klumpene mine i morgen når de er ferdige! kanskje du er heldig å får en i posten vettu!;)

Anne Bente sa...

åhhh,s ååå hyggeligt at du bager også, glæder mig også til at se billede :)

ha en rigtig god dag :)

{ Kristina } sa...

Savner litt oppdatering her jeg, Trine. :P

{ Kristina } sa...

Og du?
Hvordan får du bilde ved siden av kommentarene dine?