torsdag 13. desember 2007

Oppgraderinger av bloggen

Fikset litt på utseende her, likte denne kjempe godt. Selv om mange har helt lik da!;)
I dag har jeg vært på foreldrekaffi i barnehagen til jentene, og spist lussekatter og drukket kaffi! kjempe koselig!
Og de lussekattene var SYKT gode! trur jeg må snakke litt med Grethe som hadde laget dem gitt..
Sendte ut en del julekort i dag også, så må jeg bare svinget utenom med resten av bunken. den er ikke reint liten heller faktisk..
Jeg har også satt sammen pepperkakehus til Therese og Pål, og burde vel satt sammen vårt også.
Så skal jentene dekorere. skjønt, det blir vel så som så med det, vi snakker diger påsa med nonstop liksom! må nok kjøpe litt sukkertopper også til taket! det er moro!

Ellers er det snørr og hosting for fulle mugger her i gården. Ungene er surklete, og snørrer.. Vi voksne er litt snørrete vi og.
Men åssen er det ikke med bhg barn da..

Herreminhatt, snart er det jul og! 11 dager igjen! hjelpes!
Heldigvis er alt i boks, så å si. Sambo sine gaver er endelig i boks også. Grøss, det var ikke bare enkelt. Må bare kjøpe en liten ting til, til jentene fra dem til hverandre. det er moro vettu. blir sikkert noe leker eller noe sånt.

Nei, skal jeg slenge min hjemmelagede peppes pizza i ovnen da?? Den har hevet nesten en time! det blir så GodT!

3 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Åå, kan du ikke mekke sammen et pepperkakehus til oss også, siden du er så godt i gang?? Jeg er nybegynner der altså, men det hadde jo vært utrolig artig, i hvert fall pyntingen. Hehe. :)

Flott blogg.

Anne Bente sa...

såå fin blog du har fået.

dejligt at alt næsten er på plads, jeg mangler fortsat en del.

hha en rigtig god dag :)

{ Kristina } sa...

Innom for å mase litt igjen: Bilder av seigemenn???