onsdag 5. desember 2007

Tuddelu!

I dag skal jeg til tannlegen kl 12, fikse ei tann som de dreit seg ut på i førsøket på å fikse for en mnd siden..! :(
men får det heldigvis dekket, så det er jo idet minste ålreit. ikke fullt så moro å sitte der og gape når man er kvalm..
Kl 14 skal jeg kappe av en del hår hadde jeg planer om! Så da går turen til Pop frisør.
Satser på det blir bra. har ingen fjern anelse om åssen sveisen burde bli, men det kommer nok en ide.
Her i Larvik er det tåke og kjølig. var vel -1 grad da jeg kjørte jentene i bhg i dag tidlig. vel, klokka var vel nærmere 10..
Håper snart det kommer litt snø for å hjelpe på julefeelinga!
har jo hengt opp kalenderen som dere ser, og julekule i vinduet. Gardinene er oppe på kjøkkenet også. koselig det!
Julegavene er i bok, kjempe deilig!! Eller...har jo Trond Erik igjen da. men han aner jeg ikke hva skal få engang! hihi! har to smågaver da, men..


nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt til den tannlegetimen alså..:S

2 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Der var både tannlege og frisør overstått, og jeg vil se bilde! Av den nye frisyren altså, tanna kan du holde for deg selv. :P

Ikke mye snø her heller. Det vil si at vi bare ser litt hvitt på fjellet som er langt borte. Jeg har ingen julefølelse, for julestjerna mi har som sagt forsvunnet, og jeg har ikke fått tak i ny enda. Utsolgt på butikken av alle ting. :/

Scrapping i kveld?

Anne Bente sa...

bare lige inde for at ønske dig en god dag.

herligt med frisør og tandlægebesøg overstået :)