fredag 12. oktober 2007

Fredag!

Det er fredag IGJEN! Herrigud, ukene flyr alså! Selv om jeg er syk fremdeles, så får jeg scrappa bittelitt da, og i kveld er det treff på http://www.minnefabrikken.no/ . Det blir koselig! planen er å lage flere julekort, og pakkelapper.. skal mulig stå på messe i desember sammen med to av mammas venninner. det blir hyggelig trur jeg. og en fin måte å 'tjent' inn litt. haha! Selv om det ikke er så bra betalt, da.



I går var jeg sinnsykt skrall. Trond Erik måtte være hjemme fra jobben, for jeg var så kvalm og svimmel og hele pakka at jeg ikke greide noenting. pluss at jeg måtte opp og dra til tannlegen. har betent nerve i ei tann, og blei satt på penicillin. HERLIG...:(

Så 23 okt skal jeg rotfylle..DET gruer jeg meg til assa.

Begynner å bli sykt lei av å være dårlig, og å ta piller! herlighet, tar jo 12 piller om dagen!

Skal tatt bilder av årets produksjon litt seinere, må legge Thea tenker jeg. ellers har vi mange hjelpelystne fingrer og tær som vil hjelpe til på bildet.. hihi

åh, i dag er det foresten FINT vær! så deilig, i går hølja det ned her..
(dog, moro, fikk jo testa mine kule Georigies!)
-Tuddelu!

1 kommentar:

Nina B. sa...

huff...håper du blir bedre STRAKS snuppa!!! *klem*