tirsdag 9. september 2008

.:Elle's studio -Love actually :.


So this challenge at scrappemania we got some really cute journaling cards from elle's studio!
Just have to say something about that picture of me and my guy there..LOL! He don't really look that 'funny' normally, this is a picture from a boattrip home from a consert last summer. It was really dark and when the flash went off, we really jumped both of us! hihi!
And ofcourse, He alwas makes this stupid funnyfaces on pictures! (men!)

And i finally had a good chance of using that supercool Love Elsie paper!
This was really fun to make!
wisit the mania blog to see all the coooool layouts the other girls have made!

TFL!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Flott LO!!!!:)

Linn sa...

Heiiii, se der er du jo! SØTA! Så skjønn dere er *hjertesukk* Helt genial LO igjen, og hvordan du får til å bruke et slikt mønsterark er for meg et mysterium. Jeg hadde fått krampe, IKKE at det ikke er lekkert, bare jeg som ikke får til sånt hihi! Og så søt den rammen med T+T :D

Og ja forresten, award til deg i min blogg ;D

{ Kristina } sa...

Herlig tittel, den må jeg stjele. Nå gjenstår det bare å få tatt et loveable bilde. Haha, dårlig humor så sent på kvelden...

Men ja. Kjempestilig layout. Digger bakgrunnsarket. Og så kult med fjær og alt dilldallet.