onsdag 5. mars 2008

Årets designer uke 10

Her er mitt bidrag i ÅD10.

måtte bruke 5 forskjellige mønsterark.



i det siste har jeg slitt såå med å finne passende titler..virkelig problem alså! Denne lo'en brukte jeg kjempe kort tid på egentlig..hvis vi ser bort i fra å finne titel.. det tok sikkert 6 timer.. herrigud alså..
fikk iallefall brukt blonda jeg fikk av Nina og de nye prima whispers'a jeg fikk i posten i går! også er jeg rimelig svak for Maya Road felt birds.. såå søte da!
og for en gangsskyld har jeg brukt grommets. de er jo litt artige da! hjalp meg iallefall med å få det siste mønsterarket på plass!

3 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Kjempesøt da! :)

Jeg er svak for Maya Road jeg også...

Anne Bente sa...

åhhh suk hvor er den dog bare utrolig yndig, super flot :)

Eliza sa...

Søøøøøøøøt! Du er bare rå flink! Klemms!