tirsdag 18. mars 2008

God Påske og sånt!

Ja i morgen er siste dagen for min kjære på jobb før det er helt påskefri. skal bli så kjempe deilig!

Jentene skal være med mormor på hytta, og vi drar opp på torsdagen og blir over til fredag. det blir nok skikkelig koselig!

Skal gjemme påskeegga til jentene, så skal vi på jakt. (og ho mor med kamera !)

håper igrunn bare på at være blir bra, og ikke det øsregner..da blir plutselig alt så himla skralt alså..



Har jo helt glemt å fortelle at min kjære har fått seg sin 8. platekontrakt!

Litt kult, for nå begynner det virkelig å gå rette veien alså! Siste selskapet er ganske stort og veldig kjent! det heter Black Hole Recordings, labelen Dj Tiësto feks er under. Og det er jo ganske kult!

så jeg ser ikke stort te gubben på kveldstid..hihi! han lager musikk, -jeg scrapper.

Fornøyd jeg alså! (og nå får han jo plutselig penger for platesalget osv..)

For de som er spesielt intr. sjekk ut MySpace'n te kjære!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Thea -lillegullet mitt! *sukk* nå har hun blitt så stor alså!
Her er hun helt fortapt i 'Drømmehagen' (In the nightgarden)
Hun bare elsker den serien! også er jo figurene ganske skjønne også da! pappan kjøpte nemlig alle figurene da han var i London i januar..stor stas kan du si! (også fant jeg Ninky Nonk på ebay..*gulp* måtte ha vettu..)

Ingen kommentarer: