mandag 28. januar 2008

musikk mimring

Sitter her og har laget meg en aldri så liten playlist med sanger jeg liker.
Og vi snakker et BREDT spekter sjangre alså!

har nå kost meg skikkelig med søking og slikt..
The Streets er så utrolig konge! en gammel flamme som viste meg The Streets cd en gang, og siden var jeg hekta!
'Dry your eyes mate' er bare NYDELIG!
Why -FKN er forøvrig min kjære samboers kompis fra Stord som har laget, Frode. Du er så flink atte! hihi!

noen som husker Alice in chais? oh..minner strømmer på! husker fra en fest vi satt på et loft og spilte gitar. det var trivelig det. forøvrig husker jeg datoen og haha! det var 14/11-97..
grunnen til jeg husker?
vel...var hos min far i går og fant en gammel lommebok med ØRTI gamle bilder i! :dåne: bla bilde av Christian som spiller gitar på loftet! gud så moro det var å se igjen de bildene alså! mange av de andre husket jeg nesten ikke ! :mimrer:

Ingen kommentarer: