tirsdag 8. januar 2008

Jeg er så utrolig glad!

Jeg skal nemlig ha årets beste bursdagsfeiring dette åre, vil jeg tru!
Har planlagt scrappebursdag! jeg bare gleder meg såååå!
Har invitert 8 stk, mere får jeg nok ikke plass til heller! hihi!
Beste presangen i år må nok være at Nina kommer! helt fra Sandnes! dette blir så knall!
Nå jobber jeg intenst med inbydelsene, må jo få sendt dem avsted!

Ellers er jeg skral som vanlig, i går var en skikkelig dritt dag, mildt sagt..! lå på sofaen hele dagen!
Litt kvikkere i dag da, men fremdeles kvalm og småsvimmel..blææ!
Driver å vasker masse klær i dag..DET burde vært gjort for LENGE siden..for å si det sånn da, det er MYYYE som skal innom vaskemaskina gitt! :dåne:

I morgen skal jeg på Ikea med Helene! DET blir nok ukas opptur! skal shoppe ny kommode til gangen og sjenk til stua! det blir nok knall! også seff blir det masse annet ved siden av! det er jo liksom litt av sjarmen! :ler:
og middag på ikea selvsagt! :nikker:

Nei..tilbake til scrappeskapet og mekke ferdig inbydelsene!
:tata:

3 kommentarer:

Nina B. sa...

jaaa jippi! Gleder meg så UTROLIG masse snuppa!!!! weeee!

{ Kristina } sa...

Den bursdagen vil jeg også i altså! OG ha selv!!!! :) Genial idè!

Anne Bente sa...

åhhh, det lyder som en alletiders fødselsdag,bare jeg kunne komme, men der er vist lidt for langt :)

ha en god dag vennen