tirsdag 20. november 2007

Koselig kveld på minnefabrikken

I kveld har jeg kost meg på minnefabrikken på et aldri så lite treff. Vi skravler noe helt vanvittig alså! plutsleig, skjønte ikke en dritt, så var hele butikken smekkfull av scrappedamer?! seriøst, var sikker på det ikke var plass til fler! aldri sett så mange der på en gang før jeg! men flesteparten var innom og handla mens vi var den harde kjernen igjen..hihi


i dag har jeg stemplet opp en hel amsse hänglar og en del magnolia til kort osv. gurimalla så skjønne de hänglarn'a var alså! åh! helt betatt jeg! har fargelagt en iallefall, tenkte å mekke noen flere nå faktisk. burde vel strengtalt lagt meg igrunn...





Ellers er det samme tralten her, fremdeles sykemeldt.. Og ikke noe sææærlig tegn til forbedring på den kanten heller! noe som VIRKELIG irriterer meg alså!




Dette bildet tok jeg for en stund siden.. siden det er så grått på himmelen om dagene her, så måtte jeg muntre opp bloggen min litt!

Ingen kommentarer: