onsdag 24. oktober 2007

Her sitter jeg som vanlig da. Jobbinga i går gikk heller dritt..mildt sagt. blei dårlig bare av å se varebåndet.
så nå er det først og fremst MR på planen, og sykemeldt fram til 5 nov. da er det legen IGJEN! (guuud jeg renner ned dørene der for tiden føler jeg..)

Scrappa ei side til ukes konken på mn. men da jeg skulle ta bilde så konka batteriet på kamera ut. ja det var jo typisk.
men men, lader er fint!
blitt en del kort i det siste, håper jeg får mekka en haug til og. kjekt å ha litt å velge i.

Sola skinner i dag, det er ganske deilig! Ungene koser seg helt sikkert masse i bhg nå. med nyte fleece dresser, sokker, votter og nye bhg sekker! de er skikkelig søte!

har ei pakke som venter nede på posten og..igår henta jeg hele 8 stk..hihi! og i postkassa lå det 8 til! haha
moro!!!!

nei, får vel hente den som kom i dag og..

Ingen kommentarer: